annorlundamotiv

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Julia Brännborn - 4 juli 2012 19:05

åkte till stallet idag och pysslade mina små damer! hur mysigt som helst va det. myste med dom i hagen lite också. hihi mina små sötisar. 


             


hehe söta Evita ville hjälpa till och byta vatten i baljan idag :D så jäkla söt är hon! 


 


hihi inte ofta att vi alla tre hamnar på ett och samma foto ;)

Av Julia Brännborn - 4 juli 2012 18:49

vaknade i morse vid nio och sa till mamma att hon skulle ringa doktorn, om en akut tid till en sköterska. det gjorde hon, vi åkte in till stan kvart över nio skulle vara där kvart i tio. tog ett hals prov, visade inget fick träffa en annan doktor (som inte va min) hon ställde en massa fråger kände på min hals. hon trodde att jag hade körtelfeber. tjoohoo!! om det inte hade blivit bättre efter en vecka tio dagar, så skulle vi komma tillbaka! så vi få hålla tummarna att det inte är körtelfeber och att det försvinner till helgen! 

men annars är det nog väldigt bra med mig!

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards