annorlundamotiv

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Julia Brännborn - 1 juli 2012 17:07

känner mig rätt pigg nu, men jag kommer nog inte få åka till stallet :( 

få hoppas på att jag är piggelin i morgon. Då få jag åka!! 


 


Av Julia Brännborn - 1 juli 2012 15:47

saknar redan mina två små damer, illa. det känns tomt att inte få åka till stallet och puss på dom :( 


 

Av Julia Brännborn - 1 juli 2012 13:21

vaknade i morse (vid nio tiden) över att jag hade grymt ont i länd ryggen, arm bågarna och knäna. det va den hemska smärtan. det typ domnar bort men ändå inte. jätte svårt att förklara, men jag kan varken sitta, ligga eller gå. Få gör det med mellan rum typ sitta ett tag gå en sväng ligga lite och så vidare. men jag vaknade dessutom upp med grymt ont i halsen och huvudet. Med andra ord jag är typ sjukt! inte roligt alls detta, för det gör verkligen ont överallt! :( 


så det blev inget stall idag. tråkigt nog :( jag tror inte det blir stallet på hela veckan. Men det är nog bättre det än att slita ut mig som jag bruka göra. det blir en vecka fri från hästar och bara ta det lugnt i soffan och sängen! 


 


jag saknar min lilla pojke grymt mycket!   


Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards