annorlundamotiv

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 11:19

att min katt han är typ över söt när hans sover i fåtöljen med solen på sig! jag bara älskar min söta lilla misse kisse  


kända att jag blev ännu mer saknad i skolan efter drygt en timme till framför burken.. och jag känner ännu en gång att detta kommer bli ett inlägg som är riktigt kansigt. inte bra med såna inlägg ha jag märkt, få fasen sluta upp med det och göra nåt åt saken istället för att fårsätta och skriva!!




ni måste yttra er och säga vad ni vill att jag ska skriva om, visa några speciella bilder kanske? så ska jag försöka fixa det. det lovar jag er! :)    

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 09:22

jag va liite efterlängtad i skolan idag :o känns ju bra att jag är hemma då! (hehe) aja som det kan gå. ska dit i morron. 



söt kisse misse :)   

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 08:58

nu är jag entligen klar med 1 av 4 arbeten tills i morron ;) 

känns rätt skönt nu ska jag skriva om rättssystemet i sverige och sovjet! så får vi se hur det går. hoppas på bra iallfall   

Av Julia Brännborn - 16 februari 2012 07:22

är hemma idag orkade inte skolan. ska se om jag ska iväg och rida sen i kväll :) 

annars blir det bara att vara hemma hela dag och försöka komma i fatt med skolan lite! men det hade jag ändå tänkt nu på morgonen. det känns som en toppen plan tycker jag :) 



tycker om denna bilden, fick den så himla bra :)   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards