annorlundamotiv

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Julia Brännborn - 5 februari 2012 17:50

här kommer bilder på dom alla i hagen :) 


       


först ut har vi dom små hästarna :) visst är dom söta? :')


             


sen har vi alla dom stora hästarna :)

jag vet inte om jag fick med alla elva hästar.. men tror det ;)     

visst är dom söta? :) 

Av Julia Brännborn - 5 februari 2012 17:28

vid denna kyllan :( tycker det är rätt jobbigt när slangarna fryser och man inte kan göra färdigt jobbet :(

och man nästan står på näsan när man ska ge hästarna vatten :o

suck på det! 

aja dagen ha varit helt okej annars :) har hunnit rida en söt liten pålle idag! och även jobbat hårt med allt annat! 

har även hunnit fotat hästarna i hagen :) 



red denna fina damen idag :)

hon va väldigt stirrig pga: blåsten men jag arbetade mäst med att få henne att vila på stegen :)


komemr bilder på dom andra hästarna i hagen också men nu ska jag äta MAAT!!! :D  

Av Julia Brännborn - 5 februari 2012 08:07

har precis stigit ur sängen och ska ta det lugn nu på morgonen, eftersom jag få börja jobba när jag vill :) 

känns rätt gött det tycker! hade tänkt och åka vid tio halv elva.. (hihi) 


sitter nu och fundera på om jag ska äta och att min katt är gullig :) sen dessutom på vad jag ska skriva till er underdagen ;)




vad ska ni hitta på idag? nåt roligt? :)  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards