annorlundamotiv

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Julia Brännborn - 4 februari 2012 20:16

ska bara säga god natt till er! 

nu är kl: 21.26  och jag ska sova så god natt och ha det bra allihoppa :D så hörs vi i morron :) 


 

Av Julia Brännborn - 4 februari 2012 20:04

är nästan precis hem kommen efter en kalla, rolig, krävande dag :)

jobbade från typ tio till fyra halv fem, riktigt roligt att äntligen få jobba igen. massa att göra, inte en lugn stund förens Johnny kom hem och tvingade mig in i huset för att en macka. hehe känner mig duktig ha bara ätit två clementiner, en macka och en potatis med kyckling... aja nog med det. känns ialf så jäkla bra allt nu! känner att jag kommer nån vart med allt nu! äntligen :D 



fick även rida denna fina fina häst :)

han va mjuk och fin i alla benen, munnen, halsen hela hästen va så eenormt fin och rida! lyssnade jätte bra på mina hjälper och allt! guda snygg är han :)

(ingen bra bild ska ta fler i morron på alla hästar i hagen :))   

Av Julia Brännborn - 4 februari 2012 11:45

så står jag och mockar nu! 

eftersom jag förmodligen inte kommer ha tillgång till nån dator i kväll, så får ni ett knas inlägg nu :) 

med andra ord är det inställt detta! 


funderade på att skriva nåt men kommer inte på vad :o

så nu tycker jag att alla mina läsare ska ställa en fårga var.. eller skriva nåt som man kan skriva om eller om det är nån bild ni vill se! snälla jag ber er säga till! jag har lite blogg torka nu :( 

inte roligt nånstans! 


 

Av Julia Brännborn - 4 februari 2012 07:14

.. nää det är ju inte det. asså att jag inte uppdaterade igår. men orkade inte sitta vid datorn så mycket...

men idag blir det jobb och rida! ska bli skoj skoj! 

annars blir det nog ingen uppdatering under dagen. förlåt för det då! 


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards