annorlundamotiv

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Julia Brännborn - 2 februari 2012 15:14

1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mamma och bror :) 

3. Hur lång är du? 1.63

4. Vilken är den senaste filmen du sett? dumma mej :D 

5. Vem ringde du senast? kommer inte ihåg 

6. Vem ringde dig senast? mamma, johnny eller lotta minns inte 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick ? minns inte ha raderat dom 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? för drygt fem minuter sen :D 

11. Vilken ögonfärg har du? vet inte 

12. När vaknade du i dag? sju i morse :P

13. Vilken är din favoritjulsång? vet inte riktigt

14. Vilken är din favoritplats? stallet :D

15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhuset :s

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  har jag inte tänkt på :o 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? monster i garderoben..? nää tror inte det.. 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? i helgen i stallet :D 

19. Hur stor är din säng?  90 kanske 

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 :)

23. Hur många landskap har du bott i? ett :)

24. Vilka städer har du bott i? ängelholm :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren, skor på vintern 

26. Är du social? alltid :) 

27. Vilken är din favoritglass? piggelin

28. Vilken är din favoritefterrätt? chokladbolle :D 

29. Tycker du om kinamat? ja;)

30. Tycker du om kaffe? örk nää... 

31. Vad dricker du till frukost? bruka inte drika nåt, men om jag gör det är det oboy eller mjölk ;)

32. Sover du på någon särskild sida?  nej

33. Kan du spela poker? nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? klart;)

35. Är du en beroendemänniska? nää det kan jag inte säga 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja 2 st :)

37. Vill du ha barn? kanske

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska,liiiiiite spanksa ;D

39. Har du någonsin åkt ambulans?  neeejj vill aldrig göra det heller :o

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet :) 

41. Vad spenderar du helst pengar på?  ridklädder tror jag (A) 

42. Äger du dyrbara smycken? kanske ....

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ghost whisper, house och medium :D 

44. Kan du rulla med tungan? kanske :o

45. Vem är den roligaste människan du känner? min mamma tror jag :D 

46. Sover du med gosedjur?  nää, om inte hunden räknas ;D

47. Vad har du för ringsignal? vvet inte ha inte igång ljudet 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nää....

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt :) 

50. Flirtar du mycket? näää......

51. Kan du byta olja på bilen? nej... 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nejj..

53. Vilken var den senaste boken du läste? vet ej!!  

54. Läser du dagstidningen? nej 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? neeejj....

56. Dansar du i bilen? nää vrf skulle jag? :o

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm :p

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte :o

59. När var du i kyrkan senast?  oj när jag va liiiten ;P

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jennifer tror jag 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  vet inte....

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? minns inte ;S 

63. Vad lyssnar du på just nu? tv:n 

64. Har du varit med i tidningen? tror inte det..... 

65. Vad är det konstigaste du ätit? äter inget jag inte tycker ser gott ut :o

66. Vem såg dig naken senast? vet inte....

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa och vit ^^ 

68. Hur imponerar man på dig? var dig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen!!!!

70. Har du någon piercing? läppen och öronen ;)

71. Din största vinst?  vet inte... 

72. Civilstånd? singel...? 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook!!!

74. Är du fåfäng? näää.......

75.  Ångrar du någonting du gjort? för det mesta!

76. Hur gammal är din pappa? snart 50 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? Antingen jobba i ett stort eller litet stall där jag kan fota mycket :) 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? massor :)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? katter, hundar, kaniner och ökenråttor :) 

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är väldigt sprallig av mig, tycker inte om att sitta still för länge.. får grymt lätt panik och/eller blir jätte lätt stressad :o

81. Svär du ofta? aa

82. Sverige när det är som bäst? vinter fina bilder, sommaren varme :D 

83. Kan du åka slalom? nej!!

84. Vad har du ätit i dag? en macka :) 

85. Vad har du för utbildning? journalistisk (snart)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonen :)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? benen

88. Vilken är din bästa egenskap? vet inte....

89. Vilken är din sämsta egenskap? vet inte....

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?  .......

91. Saknar du någon? JAAA!!!!!!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? upp till var och en, för mig nej! 

93. Vad gör dig ledsen? olika! 

94. Vad gör dig glad? mina kompisar, hästarna och familjen :D 

95. Har du varit gift eller förlovad? neejjjj

96. Vad ska du göra i helgen? jobba och rida ;D

97. Vad är det knasigaste du gjort? mycket har jag gjort som är knasigt ;D

98. Vad har du för laster? .......

99. Vem är din förebild? har nog ingen speciell förebild :) 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? ÄÄÄÄTTTAAAAAA LAAXX :D !!!!

Av Julia Brännborn - 2 februari 2012 07:39

att våran katt är mörk rädd :o 

för varje gång vi släpper in han när det är mörkt ute så typ kutar han in! eller vad tror ni? kan katter vara mörkrädda? 


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards