annorlundamotiv

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Julia Brännborn - 1 februari 2012 19:39

tanken är att jag tänkte ladda upp lite random bilder men jag tror inte internet gillar det.. 

men ska testa några bilder ialf :) 


       


lite blandat och det gick internet ville som jag ville :D

  

Av Julia Brännborn - 1 februari 2012 18:52

hihi mamma, jag och victor åkte till munka och köpte chips, cola och choklad :)

gott som attans, och skönt att slippa bara vara hemma hela tiden och komma ut en sväng :)



  

Av Julia Brännborn - 1 februari 2012 07:56

känner att det är en bra start på denna månaden, är sjukt.. fortfarande... *suck* 

men aja, ska ta nya tag till helgen! måste bli frisk tills dess! annars så vet jag inte vad jag ska göra :o

är ganska trött på att vara sjuk, jag vill upp på häst ryggen! det är grymt jobbigt. 

aja ska inte klaga nån mer nu! förlåt! 



min bästa kompis, hjälper mig i alla situationer!

älskar min katt över allt annat!!<3  

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards