annorlundamotiv

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Julia Brännborn - 21 december 2011 16:58

där mååste jag bara säga min mamma, mina två syskon och min pappa

sen dessutom mina vänner i skolan!! 


 

Av Julia Brännborn - 21 december 2011 16:43

lovet börja grymt bra! i morron blir det att hälsa på mormor och morfar på fredag handla dom sista julklapparna och fira jul med pappa på lördag fira jul med mamma, på söndag åka och käka lunch med morbro, moster och lilla kusinen, sen på måndag ska jag rida och förmodligen kolla på bio! 

och på tisdag ska förhoppningsvis leka fotograf igen :D 


så ser min närmsta dagar ut på lovet :D skoj med mycket och göra tycker jag!! 


randoom bild :)  
 

Av Julia Brännborn - 21 december 2011 16:19

just nu hade jag tänkt skriva om min skol gång på ljud och bild skolan (LBS) i halmstad, eller under gymmnasie åren. 


nu har jag gått tre terminer på gymmnasiet, alltså så har jag tre terminer kvar! jag sökte in i helsingborg på LBS där, gick där i hela ettan. men varför bytade jag upp till Halmstad? 
joo det ska jag säga er, jo det va så här att jag tyckte lbs i hbg verkade bra och så.. så jag sökte in där till linjen journalistik (journalist) det va som en dal gång hela tiden när jag gick där, men efter en termin så insåg jag att den inte va så jätte bra som jag ville att den skulle vara. men så hade jag också skolkat i stort sätt hela terminen. men när jag väl va där så fick jag inte den hjälp jag behövde.. men jag fick snällt stå ut en termin till.

till slutet av andre terminen så hade vi möte med rektorn i lund, på lbs där men dom hade inga plats till mig, men så fick vi numret till Halmstad. vi treäffade rektorn en dag på sommar lovet, han sa att det inte skulle vara några problem och så..

så vi åkte upp till hamlstad dagen innan vi skulle börja och träffade klf:erna. det gick super bra vi fick gå på prov i två veckor.

mamma ringde och snackade med rektorn efter två veckor! han sa att det gick bra att vi började där. så det gjorde vi!

men jag hade en hemsk start, jag är sån som mår rätt dåligt när det är nya saker som är på gång, så jag va borta väldigt mycket i början fram tills två veckor innan höst lovet. då in såg jag att det va rent ut sagt sveriges bästa skola!!! sen dess så ha det bara gått uppåt.

helt j*^*a underbart va det. eller nää det är helt j*^*a underbart. det går inte att förklara jag trivs så enormt bra. jag lär  mig en massa nytt varje dag jag har hur underbara kompisar som helst!  och jag trodde aldrig någonsin jag skulle säga detta  men jag har hur underbara lärarer som helst!  jag verkligen stor trivs i Halmstad :D <3


hehe oj då det va nog rätt mycket det. men det kommer ett inlägg till om lite smått och gott :) 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards