annorlundamotiv

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Julia Brännborn - 3 december 2011 21:12

denna dagen ha varit riktigt bra. igår blev jag pigg och så. som sagt, så idag åkte jag igen till stallet och red. hästar va duktiga trotts blåsten och regnet :)  Ebony va inte direkt sammarbets vilig, men ick rätt fint i traven! bellarna va jätte fina! speciellt store bellen, hon verkligen bjöd framåt, flyttade sig för skänklen jätte fint! 

sen gav det hemåt duscha & äta, sen sticka in till stan och träffade underbara Alex i några timmar. pys mys va det. 

så nu sitter jag och kollar på "så mycket bättre" Lahle är alltså bäst!! jag bara älskar henne :D 
hehe jaja, nog med det ni ska få någon bild från kvällen, men ni få ha det så bra kramiis <3



underbara alex och hennes söta kanin :D



HAHAHAHAHA... ja det är okej att ni skrattar hur mycket ni vill, jag ser helt efterbliven ut xD    

Av Julia Brännborn - 3 december 2011 01:00

Det är inte alltid lätt att mista nån man älskar!


vem ha påstod att det är lätt att mista sin andra halva?! vi alla ha varit med om att mista ena halva och vet hur tufft det är den första tiden. men tiden läker alla såren! men jag ha lärt mig att ALDRIG ge upp, oavsett vad som händer. jag ha dessutom lärt mig att det går inte att ge upp. för om man gör det så finns man förmodligen inte vid liv längre! man ska alltid ta vara på det man ha. aldrig glömma bort att man är älskad oavsett vad som händer! man har alltid nån man kan snacka med. 



det va lite tankar om nåt jag tänkte på innan. 

men iallfall, idag stannade jag hemma, men kände mig så pass pigg så jag åkte till stallet och red! Alla tre gick jätte fint!
store bellen lyssnade jätte fint på min skänklar, Lille Bellen va hur fin som helst i munen och florre va stark men jätte fin sen!

det va riktigt skönt att komma till stallet idag och bara få va! ska dit i morron med :D
längtar grymt mycket!!! :D

men aja ni få ha det så bra kramiis <3



en randoom bild på mig :)   

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards