annorlundamotiv

Alla inlägg under december 2011

Av Julia Brännborn - 31 december 2011 12:45

här kommer lite bilder sen jag va ute i morse och fotade :)



             



så klart är detta inlägget tidsinställt.

just nu sitter jag hos mormor och morfar :) så jag önskar er en trevlig nyårs dag och ett gott nytt år :D <3 

Av Julia Brännborn - 31 december 2011 10:03

efter som alla sak göra en sammanfattning av 2011 så tänkte jag mig att INTE göra det! 

för det orka jag inte.

ska iallafall iväg vid två nån gång och fira nyår med mormor, morfar, moster och kusin :) 

så uppdateringen kommer kanske suga idag. vi få se! 

aja antingen ni morron kväll eller på måndag ska ni få er en bild bomb, på bilder från i kväll och dom jag tog i morse :)


men aja ni få ha det så bra 

kramiis <3


 

Av Julia Brännborn - 30 december 2011 16:03

orka verkligen inte blogg idag. 

har hänt en massa jobbiga saker idag! som jag bara inte orka ta. 

sitter och kolla på house, äter godis och myser med vovve och katt! 


 

Av Julia Brännborn - 29 december 2011 18:41

dagarna dom kommer och gå. dom ser alltid olika ut oavsett, vad man än tänker, säger och gör! så ser dom alltid jätte olika ut!

ingen dag är sig lik, alla dagar blir lika unik som den andra. trotts att dom ser så olika ut! 



vem påstod att livet är lätt? inte jag. inte du. inte den personen heller! 

INGEN ha sagt att livet är lätt! 


med detta vill jag inte säga absolut ingeting! tolka det hur ni än vill!! 



 

Av Julia Brännborn - 29 december 2011 16:03

dagen ha varit helt okej idag.

har ridit tre fina hästar. Ebony, Florre och store bell.


med dom alla arbetade jag att få dom att slappna av och bjuda framåt. store bellen kickade rätt mycket idag. men eftet drygt tjugon minuter så blev hon lugn och bjöd framåt jätte fint :) 

i morron bjuder dagen på ute ritt med Mari. 

och nån dag nästa vecka ska mamma fota mig! så då kommer det nya bilder. 


men aja kramiis på er <3

Av Julia Brännborn - 29 december 2011 08:33

ojdå det blev visst ingen blogging igår. förlåt. 


va iallfall i stallet och red tre fina hästar. Ebony kom jag åt riktigt fint igår samma sak med Florre. Sabbe skulle jag skritta och ci skulle se hur han rörde sig. och gissa vad? han va inte halt :D  varken i skritten eller traven :D

hihi efter det så h'mtade vi Alex hon följde med mig hem, mys pys kan jag lugnt säga att det är! hon är forfarande här nu. om två timmar så far vi in till stan och ämna henne, sen sticker jag till stallet! 


så ni få ha det toppen kramiis <3

Av Julia Brännborn - 27 december 2011 16:25


hihi blev nöjd med denna bilden som jag tog precis :D   

Av Julia Brännborn - 27 december 2011 16:19

dom bruka säga att jag är väldigt snäll och rolig att vara med :) 

det är iallfall vad jag ha fått veta ;)


 

Presentation


Vad roligt att just du kom och kollade på min blogg!

Här skriver jag om hur det är att vara psykiskt och fysiskt sjuk, med en vardag med en ponny som heter Dalsgårds Tanja. våran resa till att bli ett team.

Jag skriver också om min familj och mina

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Shrek

Shrek hette min förra katt som va 7 år och jag fick tyvärr ta bort han 16/4 2013.

det gjorde verkligen ont i hjärtat!

men det va det bästa jag kunde göra för hans skull!

Han va det bästa jag visste. Han va verkligen inte som alla andra katter!

Jag älskar honom precis så som  han va!!   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards